מותג HL מסביב לעולם

בשנים האחרונות נרשמת בווייטנאם עלייה מתמדת בשימוש בתכשירי טיפוח ויופי, וההערכות הן כי העלייה צפויה להימשך, כשהיא מושפעת מכוח הקנייה העולה במדינה. 30% מהמשתמשות בתכשירי טיפוח עושות זאת על בסיס יום יומי, ואילו מספרן של אלו שאינן משתמשות כלל בתכשירים אלו ירד מ 24%- בשנת 2016 , ל 14%- ב - 2019. 

 

בהמשך למגמה הצומחת של טיפוח העור בוייטנאם, ובחיפוש אחר מקורות מידע מקצועיים וחדשניים, הגיעו הבלוגריות הכי מתוקשרות בוייטנאם בתחום, PRIMMY TRUONG ו- HANNAH NGUYEN , לביקור בארץ במטרה להיחשף ולהכיר את מותגי הקוסמטיקה הכי נחשבים בארץ ובעולם. במסגרת פרויקט של מכון הייצוא, הן הגיעו למרכז ההדרכה שלנו בתל אביב, נחשפו לשיטות הטיפול הייחודיות של המותג ולסדרות הטיפול השונות. הן עברו טיפול פנים עשיר והתנסו במוצרי המותג. 

הנה מספר טרנדים חמים בטיפוח העור בוויטנאם שכדאי להכיר:


1.  התכשירים המובילים בשימוש בווייטנאם הם תכשירי ניקוי, מסנני קרינה ומסיכות פנים, ואחריהם - קרמי לחות, סרומים וקרמי עיניים.

2.  מבין כלל תכשירי הקוסמטיקה, תכשירי האנטי-אייג'ינג זוכים לצמיחה הגבוהה ביותר. זאת בעיקר הודות למודעות הצרכנית הגוברת לתחום הזה.

3. קיימת הקפדה על תזונה ועל צריכת תוספי תזונה שמסייעים להשיג עור בריא וזוהר מבפנים. הטרנד הזה מבוסס על מגמה רחבה יותר בתחום הבריאות ואיכות החיים בכלל, של התייחסות הוליסטית. כחלק
ממגמה זו, הצרכנים מודעים יותר לטיפולים שיעזרו במניעה, ובמזרח אסיה באופן ספציפי נצפית נטייה של חזרה לרפואה המסורתית. מומחים בתחום מעריכים שנראה את המגמה הזו נמשכת וגוברת.

4.  שיווק התכשירים לגברים עולה משמעותית - אם בעבר הסתכמה שגרת הטיפוח הגברי בעיקר בשימוש באפטר-שייב ובהתזת דיאודורנט, הרי שכיום, רבים מאמצים שגרת טיפוח הכוללת שימוש
יומיומי בקרם לחות ובסרום, פילינג ומסכות פנים, ויותר גברים אף מקפידים להתייצב במכון הקוסמטי כדי לקבל טיפול פנים מקצועי. המגמה הזו מככבת כבר כמה שנים כטרנד גלובלי, ובשנתיים
האחרונות נראה כי היא גוברת גם במזרח אסיה.